En och en halv natt kvar...

Nu är det bara en och en halv natt (okej då, lite mer än så, typ en natt o 7 timmar) tills detta jobb är avklarat... Det känns väldigt mkt som en lättnad, det har varit lite på frestande den sista tiden kan jag tycka... Det äroxå lika länge + 50 minuter tills vi börjar vår färd till USA, fy fan vad gutt... Det ska som jag tidigare skrivit (tåls att skrivas igen) bli fruktansvärt skönt att komma iväg....
Det är dock lite smolk i bägaren (lr vad det nu heter) problemet är att jag tror att jag håller på o bli sjuk, kroppen börjar lixom säga upp sig o det kan jag tycka är lite onödigt... jag kan absolut tänka mig att skippa det...
Jag har precis klistrat på lösnaglar på mina stackars fingrar, ett tappert försök (återigen) att sluta bita på mina naglar, får väl se om det kan lyckas den här gången (men varför skulle det lixom..) Men har väldigt snabbt blivit varse om vissa negativa bitar med långa naglar.. ALLT blir 20 ggr svårare att göra, tex att tömma en tvättmaskin...det gick sådär, för att inte tala om att skriva på tangentbordet.. det tar lixom lite längre tid, o det är inte helt lätt att trycka på rätt tangeter, så är det så att d blir massa konstiga stavfel så vet ni varför...
Mitt nya jobb går himla bra än så länge, ungen är himla rar faktiskt, ja alltså det är ju såklart ingen mönsterelev, men det är ju jag glad för, för annars hade jag ju uppenbarligen inte haft mitt jobb kvar... Men jag är nästan lite orolig för att det ska gå för bra, för då drar dem säkert in min tjänst, o det kan ju vara lite onödigt kan jag tycka. Får väl se till att han ställer till med lite jäkelskap... Idag hade dem musik, men en sträng polsk musiklärare, dem skulle hålla takten i en sång med hjälp av 2 olika instrument (trumma o tamburin) o det gick väl sådär, hon tyckte att det var väl så där bra av dem, så då bad hon MIG att hjälpa dem att hålla takten, jag är en av världens mest takt/tondöva människor på denna jord, men det var ju bara att hålla minen o se glad ut ... Vågade lixom inget annat, hon tyckte nog att det gick om möjligt ännu värre, skulle förmoda att hon inte ber om min hjälp igen när det gäller ngt sånt... Och det tackar jag för... Pass på det...
Min lilla Sigge har tävlat i helgen, för första gången sen strulet med hans hjärta (typ i mars kanske) han blev fantastiskt glad tydligen.. Kan tro det... Han var nolla i båda klasserna o jättefin.. Min fina lilla häst...

292902-8

Idag fyller pappsen år, tråkigt att inte få vara hemma o äta lite tårta o så, fast å andra sidan så äts det väl ingen tårta där hemma längre, det har väl ordagrannt blivit lite för mycket av det goda...
Men jag har iaf knåpat ihop ett litet kort som är på väg m posten. Alltid något...
På fredag bär det som sagt av, vi har späckat schema, o antagligen ska det bli hyffsat väder iaf, så lite bad o sol hoppas jag absolut på, får väl lägga mig i ett solarium annars.. jag vill sola... jag gillar solen.
Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, jo kan ju berätta att jag har glömt alla mina broderingsgrejer hemma, det kommer bli en lång natt känns det som... Får väl rota fram ngn film att glo på.
Det kommer mer uppdaterin efter USA.. Jag ska tänka på er när jag ligger på beachen (om  jag nu gör det vill säga...)


292902-7

Serengeti & Linnéa

Kommentarer
Postat av: AK

Quiet here...Emiigrerat för gott? :-)

2007-09-13 @ 20:34:15
Postat av: A-S

Närå, har bara haft ett uppehåll... :-)

2007-09-14 @ 23:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0