Fem sjuka kilometer...

Idag mina vänner har Ann-Sofie sprungit 5 km utan att dö... Jo det är faktiskt sant. Än finns det ett visst hopp om framtiden även för mig... Planen var upptagen idag, så vi hade konditionsträning i Bulltofta ist, jag tänkte att det kändes ändå rätt okej, men så när vi kom dit och coachen börjar snacka om att vi ska springa 2 varv på det där jäkla spåret, då tänkte jag för en kort sekund smälta in i en grupp orienteringsnissar, och smyga tillbax till bilen och köra hem. Men av div anledningar så insåg jag att det nog inte skulle funka, framförallt för att jag omöjligt hade kunnat smälta in i denna grupp människor, konstaterade snabbt att en fotbollsspelare och en orienterare inte har så många likheter, iaf inte utseendemässigt...
Så det var bara att bita ihop och hoppas på överlevnad, och ta mig tusan, det gick faktiskt... Kom inte ens in sist... Kors i taket!
Skit att jag ska jobba på torsdag, så jag missar träningen, coachen mumlade någonting om söndag (match) men blir förmodligen inte uttagen om jag inte tränar.. Får vackert vänta någon vecka till...
Ordningen är återställd, jag var visst bjuden på kalaset jag oxå, det var bara den lilla detaljen att det inte blir något... En klasskamrat har bjudit hela klassen på fest till en annan klasskamrats lägenhet, det är bara det att den klasskamraten kanske inte ens ska vara hemma... I vilket fall så ville hon antagligen inte ha fest hos sig iaf... Så det var i vilket fall inget jag behövde sura om, för det hade jag gjort, om jag inte hade blivit bjuden på min egen klassfest så hade det blivit dask, det kan ni skriva upp... :-)
Nä har nog inget mer att komma med idag, återkommer alldeles säkert imorrn natt igen, då vet jag vilket jobb jag ska ha framöver, det är allt lite spännande måste jag säga....

Kommentarer
Postat av: AK

Va inget mer att komma med inatt...och här sitter man uppe halva natten o bara väntar...:-)

2007-08-15 @ 01:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0