Helvetesveckan är snart slut...

5 timmar och 20 minuter kvar... Äntligen! Gjorde en snabb kalkulering innan och räknade ut att när jag går av mitt pass i morgon bitti har jag jobbat 75, 5 timmar denna vecka... Eventuellt någon timme för mycket kan jag tycka...
Det jobbiga är bara att morgondagen oxå kommer bli sjukt jobbig, men sen har jag faktiskt en ledig kväll på tisdag, jag hade tänkt att jag skulle hinna in till Malmöfestivalen en sväng, men vi får väl se, det är träning först och den är slut vid 21, så det beror lite på vilken form jag är i då... Eventuellt kan det bli sängen istället...
Det blev ingen match för mig idag, men den som är gladast över det är nog jag själv... Jag trodde inte att det var sant när klockan ringde efter 2,5 timmes sömn i "morse", tänkte att det var ett jävla kasst skämt, men så var inte fallet. Upp o äta lite frulle o sen iväg till Rosengård. Matchen vanns förövrigt med 5-0, men sett till matchbilden var väl det lite orättvist kan man tycka, första halvlek var helt bedrövlig rent ut sagt, det kunde lika gärna stått 1-3, men så var det uppenbarligen inte. Andra halvlek var dock lite bättre, men ändå ingen höjdare, coachen var inte helt belåten...
Jag var som sagt rätt nöjd över att få sitta på bänken, var så trött, så trött, så trött...
Hemma igen blev det bingen, och så nu sitter jag här... Det är tur att jag har världens bästa Marcus där hemma som tar hand om mig när jag är världens tröttaste... Han har skött ganska väldigt mycket av de husliga sysslorna den senaste tiden... Det är jag ytterst tacksam för... Jag lovar att jag ska ta igen det sen när vi är miljonärer och jag ska vara hemmafru på vår stora gård... :-)
Imorgon så börjar som sagt mitt nya jobb, ska träffa ungen för första gången, det ska bli intressant, hoppas att han kan hålla sig i skinnet iaf första dagen... Känner att jag inte är uppladdad för några konflikter redan imorrn.
Slutar klockan 17, och börjar klockan 17 på mitt andra jobb, jag tyckte för ett tag att det var ju ganska bra ändå att dem överlappar varann så, men sen kom jag på att det är ju inte mycket tid över mellan 17:00-17:00 då jag skulle behöva hinna förflytta mig mellan jobben... En liten smärre missberäkning kan man tycka, vet inte riktigt hur jag ska styra upp det, men det får väl ordna sig det med...
Nu har vi växlat pengar till USA... Det börjar närma sig minsann... Måste bara släppa bomben till coachen, hade inte trott att jag skulle få spela något den närmaste tiden eftersom vi är så många, men det låter lite som att jag ska det iaf.. Så tänkte att det kan ju kvitta om jag är iväg under två matcher... Ännu en liten missberäkning med andra ord. Får väl hoppas på att jag får spela lite iaf...
Vet inte riktigt när nästa uppdatering kommer, ska inte jobba natt förrän nästa lördag... (JJJIIIIIPPPPPPIIIIIII!!!!) Jag är så sjukt trött på det här jobbet nu, det står en upp i halsen typ.. blä! Men förhoppningsvis bara 3 (eventuellt 4) nätter kvar...



image6

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Ska du åka till usa? träffa sofie?
Vi blev tvunga att söva in foxy. hon mådde bara sämre och blev mer och mer stressad och det slutade väldigt illa med att hon bet mej i benet =( så vi fick ta det hårda men ändå rätta beslutet. väldigt sorgligt, saknar henne massor. men vi valde att köpa en ny hund, som du såg =) men det är ingen valp till foxy, även om det kanske låter så.
Annars flyter det på, har fått jobb på ett kulturhus i höganäs som fritidsledare/kulturarbetare, där jag kommer jobba på fritidsgård och ha kreativa kurser =) väldigt roligt!
hur går det för dej? hur mår hästen? och hur har det gått med flytten?
kram!

2007-08-22 @ 13:17:31
URL: http://clockwise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0