Långtråkigt...

Jag som hade tänkt att det skulle bli skönt med en "ledig" vecka, men jag har konstaterat att jag inte kan vara ledig, jag blir så sjukt rastlös, och samtidigt är jag helt förslappad så jag gör inte mer än vad jag behöver... Det blir långtråkigt då, nä det är bättre att jobba antar jag, eller ta ner en häst går nog oxå, det lutar nog att det kanske blir så framöver...
Jag har för övrigt varit på anställningsintervju idag, fritidspedagog i Vellinge, det kändes som att det gick bra men man vet ju aldrigt, de skulle höra av sig nästa vecka.
Idag är det Jojjes dag, hon fyller 23 år idag minsann, det var tur att jag var på panduro outletaffären o köpte massa roliga saker, så jag kunde göra ett fint födelsedagskort, jag har oxå gjort ett till mormor som fyller år imorrn...
Nä jag känner faktiskt inte för att skriva mer idag, är som sagt helt förslöad. Förresten ska Marcus bjuda mig på födelsedagsmiddag ikväll på en restaurang, det tycker jag om...


Kommentarer
Postat av: AK

...och för övrigt väntar jag på nästa uppdatering så man slipper ha så långtråkigt...:-)

2007-08-06 @ 22:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0