Narnia, fotboll och vänner som inte finns...

Känner att jag nog får skriva lite här idag oxå, har förmodligen inte så himla mycket news att släppa bara, men måste fördriva tiden på något vis...
Jag är för tillfället väldigt trött (och kommer förmodligen att vara det i 6 timmar till) min sömn går åt helvete kan man säga, idag ringde dem från skolan i Vellinge och väckte mig, iofs var det roliga nyheter, och en trevlig människa (till skillnad från henne som väckte mig igår) Dem erbjöd mig en tjänst som elevassistent, det är absolut intressant, får se lite hur det går på det andra jobbet där jag var idag. De skulle höra av sig i nästa vecka.. Eventuellt kanske det blir en sjuk beslutsångest som hägrar...
Annars har jag tränat lite idag, det gick rätt så hyffsat ändå kan jag tycka, iaf med tanke på att det förmodligen var den varmaste träningen jag någonsin har gjort, det var helt galet varmt. Vi kunde inte ens träna färdigt hela träningen för då hade vi förmodligen inte fått ihop något lag alls till på söndag, för alla hade antagligen dött...
Som jag befarade innan så gjorde inte vårat nötande på Limhamnsfältet någon större förändring när det gäller formen... Men jag fortsätter att bättre på min assiststatistik, den är helt okej kan jag tycka, men som jag nämnde innan är inte mål riktigt min grej, det är bara att hålla med Ante om att det bara är svaga människor som gör mål, vi andra tappra medspelare gör ju allt för att de ska få all ära, och det gör vi ta mig tusan riktigt bra... :-) (och Ante, man ska vara rädd om ribban, så det är lika bra att inte skjuta alls...)
Jag hade en gång en vän, som jag nog skulle vilja kalla en rätt så god vän. Men det verkar tydligen som att vi inte är så goda vänner längre, antingen har han blivit helt hjärntvättad, eller så är det någon annan i familjen som styr med järnhand, det kan jag tycka är väldigt tråkigt...
Appropå goda vänner, så hörde jag idag på omvägar att "vi" ska ha klassfest, men vad jag vet är jag inte bjuden, det kallar jag klassfest det, bara speciellt utvalda... När allt kommer omkring så är det kanske jag som inte är en så god vän (eftersom jag tydligen inga vänner har..) Hmm, den tåls att tänkas på... Fast så farligt är det kanske inte, det finns ju fortfarande en och annan som offrar sig fortfarande.. :-)
För att återgå lite till mitt fantastiska arbete, så hade jag bestämt att jag skulle titta på Narnia, och det gjorde jag oxå, i typ 30 minuter, sen började filmen muppa sig, sånt tycker jag är himla tråkigt, när man verkligen vill se en film och så går det inte... Tråkigt!
Nähä har nog inte så mycket mer att tillägga...
Hoppas att ni sover gott, gott folk...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag e ju din vän!! :)
O jag offrar mej inte ens :)
PUSS

2007-08-10 @ 14:01:07
Postat av: Anso

Ha ha, tack det var snällt... Det är tur att jag har dig.. :-)

2007-08-10 @ 16:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0