Säng, säng, säng...

Idag har jag inte gjort annat än sovit känns det som. Somna vid halvåttahugget i morse, vaknade vid tre, gick upp åt lite frukost (eller vad man nu kan kalla det) tittade lite på fotboll, o hängde lite vid datorn. Gick o la mig vid 5 igen, o sov till åtta. Kul liv! Fast när man räknar ihop timmarna blir det ju inte mer än en vanlig nattsömn typ, o känner att jag kan behöva det om jag ska spela match imorrn.
Men har räknat ut att eftersom jag gick upp vid 20:00, o matchet är vid 13:00, så är det 17 timmar mellan, så det blir det ju samma sak som om jag typ gick upp vid fem på morgonen och skulle spela match vid 22, det hade ju kunnat gå med en liten lur på 2 timmar på kvällskvisten.
Det är lite så jag intalar mig själv att det nog kan gå iaf, fast å andra sidan är det kanske inte så vanligt att matcher spelas vid 22 på kvällen... Men tänk om...
Ja ja det går som det går, jag kanske inte ens får spela som sagt, fast då känns det ju ännu surare klart...
Nä som sagt det har inte hänt så himla mycket idag, så får väl tacka för mig för i natt... Återkommer med resultat och eventuella aggressioner imorrn natt...



image5

Jag vill oxå sova när det är natt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0