Uppdatering...

Nu är det nog minsann dax för lite uppdatering, jag sköter mig inte så bra längre, nu när jag inte jobbar så mkt natt... Har ju lite bättre saker för mig på jobber nu lixom.
Jag har börjat jobba på mitt nya jobb som elevassistent. Jag trivs faktiskt riktigt bra, en liten o trevlig skola, o ungen är trots allt ganska så rar, åtminstone i mellanåt... Lite konflikter har vi ju givetvis haft, men tycker ändå att det kanske finns ett visst hopp om framtiden även för honom... För övrigt är det rara ungar o trevlig personal så det ska nog funka bra. Det är skillnad på ungar o ungar, skolan ligger i Limhamn, i Limhamn är majoriteten väldigt rika, (dock med vissa undantag, känner själv att jag kanske inte hör till de med de största förmögenheterna) När barnen, som brukligt, skulle berätta vad de gjort i sommar, så hade majoriteten varit på utlandssemester lr dyl, ngn hade fått en digitalkamera (pojke, 9 år) osv. De rika lever sitt liv lixom..
Nattjobbet har jag som sagt sluppit ända sen i söndags natt, det har varit fantastiskt behagligt, men ska dock på det i morgon igen, fast det är bara lördag natt (har tagit ledigt på söndag) o sen är det ons och tors natt oxå, sen är det över.. Me like...
Igår mina vänner, vände det förhoppningsvis... Fotbollsträningen gick faktistk riktigt bra.. Det är jag inte riktigt bortskämd med kan jag tycka, har varit lite motigt måste jag säga. Det hade varit nedrans roligt om det kan gå bra nu ett tag framöver...
I helgen ska jag vara ensam hemma, M har åkt hem t Emmaboda för att fiska kräfter, jag vill oxå åka hem, kanske inte så mkt för att fiska kräfter, mest bara för att åka hem, jag gillar att åka hem måste jag säga...
Hur som helst så är det hemskt tomt här utan prinsen... Ikväll har jag tittat på Sandor /slash/ Ida (ja jag vet att det är lite töntvarning på det, men det har jag gjort iaf) druckit rödtjut, tröstätit massa onyttigt o tyckt lite synd om mig själv. Just nu mår jag rätt dåligt av det, mest då av att jag åt alldeles för mkt dajmtårta. Blä!
Och jo Sofie ;-) jag har druckit vin fast jag är ensam hemma... Om man ska följa vad vår fantastiskt bra lärare på vår utbildning sa en gång i tiden så har jag svåra problem m min alkoholkonsumtion, men nä jag känner mig inte som alkis iaf. Hon är störd... Ja det är hon...
Annars är det nog inget nytt.
Mindre än en vecka kvar till USA... Jippi!
Skriver antagligen lite imorrn med, när jag hänger på antagligen ett av världens tråkigaste jobb...
Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vin? ensam hemma? men aaaansoofiee! :P
äsch, det kan ju vara ganska mysigt, bara vinet smakar bra =)
då har nog hästen det mycket bra.. blir säkert mycket ompysslad och får bra med träning.
så du har fått jobb limhamn? då har du nära till jobbet? låter lugnt att vara elevassistent.. bara en unge att hålla reda på :P
Ha det så kul i usa! det förtjänar du! ..en annan ska ju va hemma och slita på jobbet :D
kram!

2007-08-28 @ 09:42:40
URL: http://clockwise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0