27 bast...

Jaha, så var man 27 år gammal... Hallå, lite ångest.. Men ännu mer ångest över hur 30-årskrisen ska hanteras... Shit vad gammal man är då, men men det är ju fakiskt inte riktigt ännu.
Födelsedagen var väl kanske inte den bästa genom tiderna, men Sanna kom och styrde upp den framåt kvällen. Förmiddagen och eftermiddagen var mest drygt, hängde en del vid datorn sen cyklade jag ner till affären och handlade lite, blev väldigt glad vid tanken av att vi har en bil om man skulle behöva storhandla någon gång, kan någon förklara för mig hur man hanterar det på en cykel? Inte jag iaf.. Men hem kom jag och all mat oxå, sen gjorde jag en himla god kladdkaka o så plockade jag undan och diskade lite o så innan den obligatoriska vilan... Sov inte jättebra måste jag säga, förstår inte vad som har hänt på sistone, sover inte alls så bra som jag brukar. Det sjuka är att jag hela tiden är medveten om att jag sover. Jag drömmer, men tänker hela tiden att det bara är en dröm.. Fattar ni? Låter sådär vettigt måste jag säga, men jag lovar, det är inte dags för hispan riktigt ännu...
Framåt sexsnåret kom Sanna med presenter o allt. Tack tack, jag måste säga att jag är himla förtjust i presenter... Jag fick även en söt blomma av familjen Ahonen.. Det tycker jag var rart... Sen åt vi lasagne o kladdkaka. Blev sjukt mätta, men det var gott. Känner mig sjukt huslig idag, har ju både lagat mat, bakat o städat, tom bäddat sängen.. sug på den va! Det du Mackan, hade du sett mig hade du varit nöjd.. :-)
Åter till min kväll...
Tiden går väldigt snabbt när man har roligt, och särskilt när man ska iväg och göra något tråkigt... Så nu sitter jag här på jobbet igen. Det suger endel kan jag tycka...
Förövrigt så har jag fått ett paket till idag, på posten av mamma och pappa, fina örhängen (jag fick lite paket av dem när jag var hemma oxå, och av mormor med, så jag har fått min beskärda del måste jag säga.. ) Och så måste jag berätta att jag fick ett grattiskort från aktiv, ett gym i Eslöv som jag tyvärr inte besökt allt för ofta... Jag var väl där senast förra hösten, så det var väl kanske inget kort jag direkt räknat med.
Nähä får väl se till att göra något vettigt här kanske...

Kommentarer
Postat av: AK

Och Anso...Grattis i efterskott förresten- oavsett om du nu vill vara 26, 27 eller nåt helt annat...:-)

2007-07-28 @ 02:42:09
Postat av: Anso

Tack tack! Ja en 25 lr så skulle funka ett par år till kan jag tycka...
Och det där med hattrick... Nja, det är nog inget för mig, vet lixom inte hur man gör riktigt.. Men jag får väl fila lite på det... :-)

2007-07-28 @ 18:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0