Bulltofta rekreationsområde

Jaha, så sitter jag nu här igen vid datorn. Det är en himla tur att det finns en dator här på jobbet, det kan annars lätt bli lite långtråkigt så här framåt småtimmarna. Så nu kan jag ju passa på att skriva lite här istället. Annars har jag ägnat de senaste två timarna åt min nya hobby, brodering. Ganska så otippad hobby när det gäller mig, tycker nog de allra flesta som känner mig, inkl jag själv, men måste säga att jag är ganska så grym faktiskt :-) Just nu broderar jag på en himlans söt mirandanalle. Det är som sagt ett måste att ha något att sysselsätta sig med under dötiden några timmar så här på natten, annars är chansen rätt överhängande att man somnar...
Som ni kanske ser har jag fått en himla fin bild på sida (dock lite taskig pixelupplösning eller vad det hette tydligen, men ska få hjälp och fixa till det lite) Jag tror nog minsann att sidan kan bli ganska fin om ett tag. Nu är det ju inte på något vis så att jag har fixat det själv, för det kan jag inte... Men måste säga att Marcus är rätt grym på sånt (konstigt annars kanske.. :-)) Så ska hem och fila lite på den sen någon dag.

Dagen som varit...
Kom hem ungefär vid halv 8 snåret, slängde mig handlöst i säng för att sova ett par timmar, men det var så sjukt varmt så tog hemskt lång tid att somna kändes det som (det kanske handlade om en 8-10 minuter för att vara mer exakt, ganska lång tid när det gäller min insomnadsprocess som annars brukar gå på en sisådär 3-4 minuter...)
Vaknade till någon gång vid 10-snåret av att telefonen ringer. Det var från mitt jobb (som jag då lämnade en sisådär 2-2 1/2 timme tidigare) som undrade om jag kunde komma och jobba... Dels med tanke på att jag hade varit där i 10 1/2 natten innan, och dels för att jag återigen skull jobba 10 1/2 timme på kvällen/natten igen, tror och hoppas jag verkligen att de hade fått ett mindre hjärnsläpp som ringde till mig. Det var pass på det...
Somnade igen och sov till tvåsnåret. Upp och käka lite frulle och ladda inför ett litet motionspass på Bulltoftas rekreationsområde (fantastiskt namn tycker jag, motionsslinga hade annars räckt för mig...) Det är för övrigt tredje gången denna vecka som jag springer där, lite nöjd måste jag säga..
Min Marcus var oxå med och sprang, det var bra för annars hade jag förmodligen stannat och gått så fort ingen annan såg mig.. Det var fruktansvärt tungt att springa, det är det iofs alltid, så det kom kanske inte som någon direkt överraskning men ändå... Det är nu man åter igen ställer sig frågan "varför i h-e springer jag inte oftare???!
Nu var det ju inte så att det handlade om någon halvmara eller så, även fast det nästan kändes så, utan vi sprang väl kanske en 3 kilometer eller så. Men man får vara glad för det lilla...
Väl hemma igen kom jag på att jag höll på att glömma bort min obligatoriska måstevila inför natten, hade annars tänkt att hämta min syrra m sambo vid tåget, men det fick Marcus fixa ist.
Dem (syrran och Ante) ska förövrigt åka till Rhodos imorrn bitti, skulle jag oxå kunna tänka mig, absolut skulle jag kunna göra det. Men så är alltså inte fallet, jag får fortsätta hoppas på att vi kommer iväg till den andra syrran, Malin (och till Sofie såklart..:-)) i USA till hösten ist. Men känner att det kanske hade varit dags att ta tag i det nu snart om det ska bli av. Men som sagt, den som lever får se...
Vi åt förövrigt fantastiskt god tacos idag. Tänk att tacos alltid kan var lika gott, det fascinerar mig litegrann faktiskt, tänk lite köttfärs, grönsaker o kryddor. Visst är det väl konstigt va..
Nähä det var väl ungefär det.. Plikten kallar återigen, ska stryka kläder... Förövrigt helt värdelöst tråkigt och meningslöst.. Hatar meningslösa grejer.. Typ att stryka.. usch, men det är väl bara att gilla läget skulle jag tro...
Tre timmar och 54 minuter kvar till sängen... Det gillar jag!


Kommentarer
Postat av: ante o jojje

hej hej.. h'r 'r de runt 40-45 grader just nu sa ar lite matt. det dar med fotbollsskorna jag trodde att jag hade glomt dom hemma men det hade jag inte sen det var sa det var lamnade du dom till ak eller? nehe nu moste jag hoppa i poolen innan jag svimmar av hetta hade bra kram

2007-07-24 @ 12:35:22
Postat av: ante o jojje

hej hej.. h'r 'r de runt 40-45 grader just nu sa ar lite matt. det dar med fotbollsskorna jag trodde att jag hade glomt dom hemma men det hade jag inte sen det var sa det var lamnade du dom till ak eller? nehe nu moste jag hoppa i poolen innan jag svimmar av hetta hade bra kram

2007-07-24 @ 12:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0