Dumma, elaka idiot, köp dig en egen cykel!

Det var ett paradis, om än ett litet paradis, ja för att vara mer exakt var det ett väldigt litet paradis, men som sagt, dock ett paradis... Idag har jag ägnat 1 timme och 20 minuter i Panduros outlet-butik. Trevligt ställe, men inte ens jag kan förstå att jag kunde vara där så länge, men tiden går som bekant väldigt snabbt när man har roligt. Det fanns hemskt mycket roliga saker, och dem var hemskt billiga oxå, det tycker jag om... Men tyvärr så är det ju så att när saker är hemskt billiga då köper man hemskt många, och då blir det inte så värst hemskt billigt i slutändan, men det var det värt...
Började dagen med att verkligen inte komma upp ur sängen, jag stängde återigen av väckarklockan och sov alldeles för länge, men visst man får väl passa på när man är ledigt iofs, men är faktiskt lite orolig för hur det ska gå när (eller rättare sagt om) jag får ett annat jobb till hösten, där man måste asa sig upp ur sängen... Men det får bli ett senare problem. Sen åkte jag inte till stan och träffade Marcus på hans lunchrast, vi gick ner till en broderiaffär där jag köpte mig ännu en nalle att slå ihjäl några natt timmar på, jag känner att jag börjar bli lite stammis på det där stället nu.. :-) Efter det åkte jag ut till den fantastiska affären och hängde som sagt där en liten stund.
När jag skulle åka därifrån fick jag ännu en sånn snilleblixt som jag kan få ibland, av någon anledning så får jag för mig att jag ska hitta en kortare väg hem, jag tror att kanske 1 gång på 20 funkar det, dock inte idag. Jag kan säga att jag hamnade i Oxie, Oxie ligger verkligen inte i närheten av hemma. Jag kan oxå säga att jag ville inte alls vara i Oxie, det blev en hyffsad omväg, och hade det inte varit för att klockan var halv tre och jag var sjukt svältande jättehungrig, så hade kanske inte varit hela världen, men för er som känner mig litegrann, ni vet ungefär vad som händer när jag är sjukt svältande jättehungrig... För er andra kan jag berätta att de är glada att dem inte satt i samma bil som mig just då. Jag blir väldigt lätt väldigt irriterad på väldigt små saker, väldigt fort... Typ...
Det är väl kanske inte en av mina bästa sidor, men även solen har sina fläckar, som det så vackert heter... Dessutom var jag tvungen att handla oxå innan jag skulle hem. Väl hemma skulle jag bara springa upp med grejerna, och sen cykla iväg med ett resersättningspapper till jobbet, det var då jag såg det. Någon JÄVLA IDIOT har snott min bästaste cykel... Jaha hur har dem nu tänkt att jag ska klara mig, jag cyklar ju förtusan varje dag. Fy vad sur jag är, så är det någon som ser en idiot komma cyklandes på en gul cykel, så var vänlig och däng till honom/henne då, och snälla slå en gång från mig oxå... Jag blir så lack...
Nu ska jag iaf laga spaghetti o köttfärssås, och ikväll är det träning, det tycker jag ska bli kul, tur för idioten att jag inte tänkte cykla till träningen, för då hade jag varit ännu argare...
Nähä, på återseende...




image2

Så här går det för dumma idioter...



Hämtat från:
http://www.hjv.dk/NR/rdonlyres/0A66D47D-14C1-4089-9F7B-0DBB6B9719CD/0/POFUNK2_01.JPG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0