Fuck fotboll, det suger...

Lika roligt som fotboll kan vara när det går bra, lika jäkla tråkigt är det när det går dåligt... Idag sög det rejält... Jag tar tillbaka allt om att jag eventuellt skulle vara på någon slags uppgång, jag är nämligen den enda i världen som har sjunkit lägre än lägsta nivån..
Det enda som har varit positivt idag (ja, förrutom panduro besöket såklart) är att inte papprena hinner bli färdiga till på söndag, så jag behöver inte vara med och spela varken imorrn eller på söndag, vilket som sagt inte gör något med tanke på formen och så har jag inte fått mina linser än. Det finns nog trots allt någon där uppe som vakar över mig, och ser till att jag inte gör bort mig totalt... Läktaren funkar absolut för mig ett tag till...

Kommentarer
Postat av: AK

Mmmm....det är dessutom mkt lättare att göra hatrrick på läktaren...:-)
Och...upp med fotbollshuvudet lite Anso, du har ju precis bara börjat igen...
Såg förreten en idiot på en gul cykel här i E-boda igår. Funderade starkt på att gå fram och sopa till honom o hälsa från dig...Fast jag tror inte riktigt han hade fattat varför i så fall...:-)

2007-08-01 @ 17:30:15
Postat av: Anso

Ja just nu känns det som att chansen är större att jag gör hattrick på läktaren än på planen... :-( Men men det är väl bara att bita ihop, för vem kan väl egentligen begära att det ska gå bra på den första träningen m boll på 1 1/2 år... Men jag har som bekant inte så värst bra tålamod...
Det var nog tur att du inte slog honom, han kan inte hunnit cykla så långt, så det var nog förmodligen inte han.. :-) Men tanken var himla god tycker jag.. Känns skönt att du håller ställningarna där uppe. :-)

2007-08-01 @ 21:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0