Håkanstorp/IFK Malmö

Ja då var man fotbollsspelare igen då... Coachen var här innnan med papprena. Är redan uttagen till första seriematchen nästa söndag (=dåligt med spelare) är redan nervös.. Hade i min enfald trott att jag skulle behöva träna iaf ett par veckor, men så blev det inte riktigt.. Coachen försökte lugna ner mig lite o sa att jag kunde ju iaf spela en halvlek bara.. Hallå en HALVLEK, 45 sjuka minuter... Jag kommer förmodligen dö på kuppen, men roligt ska det bli... Jag fick sånn ångest att jag var tvungen att ut och springa en runda, då kändes det genast lite bättre...
Vi ska oxå spela träningsmatch, den är på onsdag, jag skulle egentligen jobba, men jag fick ledigt, dem är himla snälla på det jobbet, jag får nästan alltid ledigt när jag behöver (händer iofs inte så värst ofta, så det kanske är därför..) Det är uppenbarligen skillnad på jobb och jobb... Är fortfarande lite besviken över att jag inte får åka hem imorgon på min födelsedag och allt... 
Men om jag har en himlans tur så får jag eventuellt en av mindre högre önskningar uppfyllda imorrn (eller kanske någon annan dag, spelar ingen roll bara det blir gjort..) och då gör det inget att jag är ensamen här nere, det är det värt... Lätt! Jag ska för familjefridens skull inte gå in på några detaljer, men jag har fått lite uppdateringar hemifrån, kan bara säga att det handlar om en mer eller mindre önskad "famlijemedlem"... Grrr.. Hatar uppblåsta, egotrippade idioter.. Han är en sånn... Det skulle kunna vara en av de bättre födelsedagspresenterna jag kan tänka mig faktiskt...
Annars är det lugnt här hemma, Marcus är hemma i Emmaboda, hänger lite på Rassle. Jag gör revolt här hemma, har inte diskat, bäddat, lagat mat, städat någonting.. Härligt! :-) Fast jag tycker om dig ändå älsklingen....
Nä nu ska jag nog göra ett djupdyk! God natt

Kommentarer
Postat av: AK

Jasså du, så här leker du...:-)
Ska bli kul att läsa...
Kan man förresten räkna med ett hattrick i debuten nästa helg då?

2007-07-28 @ 02:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0