Sista natten...

Idag är sista natten den här veckan (kanske inte så konstigt med tanke på att det är söndag, men det är faktiskt inte så jag tänker..) Jag ska inte jobba natt på en hel vecka, det kan jag tycka är rätt behagligt. Jag ska bara jobba på det andra jobbet, det blir nog en rätt glassig vecka, jag är ledig tisdag, fredag och söndag, och så har jag tagit mig ledigt på onsdag också, jag vill ju inte missa första matchen.. Så jobbar alltså bara måndag, torsdag och lördag, man skulle kunna säga att jag har semester.. Inte illa, inte illa...
Jag var och tränade idag, konditionsträning nere på ribban. Det gick faktiskt rätt hyffsat, iaf för att vara mig. Men det är rätt lustigt vad benen kan ändra karaktär. Från att de 50 första meterna kännas nästan som fjädrar (med betoning på nästan..) till att kännas som seg kola, för att sedan bli betongklumpar, för att sedan återgå till kola, och slutligen kännas som spagetti. Och allt detta sker under loppet av ca 10 minuter... Det är väl fantastiskt va...
Men som sagt är nog på uppåtgång (ja, det hade ju klart varit svårt att gå på nergång när jag är på väg från avgrunden... :-) ) det känns inte längre som att jag ska dö, och fläsket gör lixom inte ont när jag springer längre, det känns som något positivt måste jag säga.. Första fotbollsträningen på tisdag, det ska bli spännande, jag har även värvat två till spelare till laget, Sanna och Emelie. Sanna skulle egentligen varit med idag och sprungit, men hon bangade ur av icke giltliga skäl... Aja baja... Men på tisdag ska hon med minsann, det tycker jag är trevligt...
Annars har jag mest sovit...
Fick lite fler födelsedagspresenter idag när Mackan kom hem, jag tycker som bekant väldigt mycket om presenter, så det gillade jag...
Och vet ni vad jag har hittat idag, (framför allt Sofie bör läsa det här..) en PANDURO OUTLET-affär...Det låter lite som ett paradis, det var tyvärr stängt idag, men ska dit så fort jag kan, tänk vilket fantastiskt ställe va...
Nähä mina vänner nu måste jag nog styra upp lite på det här stället, känner att jag ligger lite efter i schemat... Har mest suttit och broderat (man måste ju prioritera lite jue..) jag är färdig med den nu, himla gullig blev den faktiskt, nu måste jag bara hitta en ny till nästa nattarbetar period...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0