Long time, no seen...

Det var verkligen evigheter sen jag skrev, men det finns inte riktigt tid, eller för den delen så mycket engegemang heller känner jag, det var helt klart enklare när jag hängde på 121:an under nattetid.. Då gick det lixom före det mest... Men jag ska försöka var lite flitigare, jag lovar.. :-)
Jag jobbar som sagt inte längre nätter, det tycker jag är väldigt behagligt.... Mitt nya jobb går bra, det flyter på lixom, ungen är lite lagom jobbig, lite jobbigare än vad som skulle vara behagligt, men mer jobbig än att jag ska bli utan jobb, så man kan väl säga att han sköter sig med andra ord.
Vi har varit i USA o hälsat på lillsyrran, det var en fantastiskt trevlig tripp kan jag tycka, vi spenderade de första dagarna på Cape Cod hos Malin, med sol och bad o mkt strosande på mainstream...
Sen åkte vi till New York och var där de sista 3 dagarna, det är en stor stad utan tvekan, en fantastisk upplevelse att ha varit där verkligen. Glömde för övrigt att skriva att första natten tillbringades i slummen i New Jersey, på det skabbigaste hotellet någonsin, tom taxichauffören var lite oroliga för oss, han sa att vi skulle vara inne på rummet innan 18:30, så vi blev lite skitis minsann... Men vi tänkte att äta måste vi ju iaf, så en sväng ut på stan o hitta en restaurang låg på schemat, men när vi väl kom upp på vårat råtthål till rum, var låsen så kassa att vi knappt vågade lämna rummet, så det fick bli en hämtpizza på pizza hut på rummet ist. Det var trots allt lite lyx, för där fanns minsann en minibar, den hittades dock bakom gardinen på fönsterbläcket.. :-) Mycket ska man vara med om...
Men som sagt i det stora hela, en fantastiskt trevlig resa...
Imorgon är det galilej hos Istvan, jag tror faktiskt oxå att Stefan ska dit, det blit great, för då blir det samma som förrut.. :-) (obs! ett visst internskämt, som jag har all förståelse för att ni som inte är involverade tycker verkar sjukt, det är okej, för det är nämligen sjukt, mkt sjukt.. Men vi har roligt, o det är viktigt.. Ett gott skratt förlänger livet som bekant... ) 
Först är det kräftförfest (det gillar jag hemskt mkt) sen blir det logdans på Björka... Malin ska bana väg för "kasedansen" (eller förlåt det kan ha varit Stefan som skulle det) det blir nog fantastiskt roligt känner jag...
Imorgon är det debut... Har ju tyvärr missat en hel del träningar o matcher, men imorrn smäller det som sagt. Det kan bli intressant, första matchen på 1 1/2 år, ojoj är minsann lite nervös, men har laddat m tacos o ett glas rödtjut ikväll, så förutsättningarna är ju de bästa... Återkommer med resultat senare...
Nähä nu ska jag nog krypa till kojs... Vill förresten bara upplysa er om att vi ikväll har städat, tvättat, handlat, lagat mat o ätit... Det var väl väldigt flitigt. Det var inte på något sätt lite tvätt, vi har förmodligen aldrig tvättat så mycket någonsin... Det var sjukt tråkigt, eller iaf att lägga in allt i garderoberna, det är lite av det värsta jag vet..


image9

Minibaren... Vad mer behöver man lixom?!

Kommentarer
Postat av: AK

Nice too see you back...:-)
Så man vet vad ni sysslar med liksom...hehe
PS Om den där uppladdningen med tacos o rödvin gör succe´tror jag du ska ta patent på den...:-)

2007-09-15 @ 09:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0