Äntligen Fredag...

Jag gillar fredagar, framförallt gillar jag fredagar då jag är ledig... Man kan väl egentligen säga att jag gillar att vara ledig... I alla fall ibland, som tur är jobbar jag imorrn igen, för det vore väl hemskt att få vara ledig två helger i rad.. :-)
Nä inte är jag lite bitter inte..
Idag ska jag in till den stora staden och luncha med min kille... Jag ska faktiskt gå in, det är ett fantastiskt väder, så det finns väl egentligen ingenting att skylla på, så det är bara att sätta på sig löparskorna och börja traska. Skulle tro att jag känner mig rätt nöjd efteråt iaf. Och så ska vi förresten simma på söndag. Så det blir ju en ganska hälsosam helg trots allt, det är ju för väl att det är så ibland.. Ska nog ta tag i det där med simning, känns som att det kan vara en skonsam träning för en otränad kropp. Oj nu låter det som att jag är grovt överviktig 80-åring, så är dock inte fallet, inte ännu iaf.
Nu är resan  till Österreich fixad, det ser väldigt bra ut, fotboll, egen lägenhet, badplats, fina berg och sånt, vad mer behöver man? Nu ska jag bara se till att komma dit också, vi får väl hoppas på det bästa helt enkelt.
Återkommer en annan dag...


image12

http://www.natterersee.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0