Och så lite uppdatering på det...

Så var det återigen fredag, och jag känner att det är dags att uppdatera lite. Ja, jag vet, jag är inte så himla bra på att uppdatera min stackars blogg, och det får man ju höra också.. Så jag får väl försöka bättra mig lite iaf. Och när vi var hemma i skogarna i helgen så lovade MINST två stycken att det skulle skriva inlägg (de har dock inte gjort det ännu) så jag får väl hoppas på dem, för annars är det ingen större verksamhet där (!!!)
Vi var som sagt hemma i helgen och firade lite påsk med familjerna. På fredagen var vi hemma i Broakulla och åt lite mat med fam. Thuresson, och på lördagen var vi hemma hos familjen Johansson och käkade och hade lite tävlingar som vårat lag på något outgrundligt sätt torskade, vet än idag inte hur det gick till... Jag vet bara att eiffeltornet byggdes 1889, och frihetsgudinnan byggdes 1886, det är något som jag, och säkert någon mer med mig förmodligen aldrig kommer att glömma. Eller vad säger du Mackan???
Himla trevligt att träffa allihop iallafall. Det kan jag tänka mig att göra oftare...
På söndagen var vi med i korpens påsktipsrunda, behöver jag tillägga att jag inte vann den heller, men fick däremot 5 ägg i tröstpris. Himla kärt...
På lördagen hann jag även med att ta ett pass på fiket, vilken himla tur att de har mig va, förmodligen hade inte det stället gått runt om inte jag hade ryckt in lite då och då, affärerna går så himla bra när jag är där... (jag behöver väl inte tillägga att jag oftast jobbar helger så som jul och påsk och dylika högtider?! Asch det hör ändå inte hit :-) )
Snart ska jag ta mig inåt staden, för att luncha med Marcus och hans syrra med son som är på dagsvisit här i stora staden, och så ska jag hämta ut lite nya brillor som jag har köpt för miljoner... Det är himla roligt, iaf så länge man inte tittar på sitt bank konto...
Efter det ska jag åka ut till världens sötaste ponny och leka en stund med honom.
Ikväll ska vi ut och käka med lite vänner, det blir nog trevligt, det var längesen. Hoppas på lite god mat också, fast det ser jag lite som en förutsättning när man ska ut och äta visserligen.
Nähä nu är det nog allt för nu, men som sagt skriv gärna något gulligt till mig så blir jag ännu lyckligare, och vem vet det kan hända att det blir lite mer täta uppdateringar då, kanske...




image15

Familjerna på påsktipsrunda.


Bilden är tagen från: http://www.ostran.se/nyheter/emmaboda/(weekday)/1206399600


(AK: Lite smygreklam här, bli inte förvånad om erat besköksantal stiger i höjden... Då vet du vem ni ska tacka...:-) )

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill att du ska blogga!! Det är så intressant & läsa om vad du har för dig! Kramar Jenny

2008-03-28 @ 11:59:16
URL: http://jennyelisabet80.blogg.se
Postat av: Anna & Alma

Åååh, roligt med blogg! STORT GRATTIS till bebbe i magen! Hoppas allt är bra med dej och magen! Spännande! Är det snart dax för UL eller?
BAMSEKRAMIZ från Alma och mej...

2008-03-29 @ 12:38:24
Postat av: Monica

Roligt att du skriver,ja jag lovade att läsa din blogg(lite kommer jag ihåg)Det var roligt att ha er här på Påskafton.Jag ska bli din flitigaste läsare,så du får inte vänta så länge mellan gångerna.Ha det bra..

2008-04-01 @ 17:24:02
Postat av: Anso

Hej på er!
Jenny: Åhh tack vad gulligt. Då är det väl bäst att jag fortsätter då... :-)
Allt bra med er annars?

Anna & Alma: Tack så mycket, jag det är himla spännande. Vi nska på ul om en vecka, det blir intressant...

Monica: Det var roligt att vi fick komma... :-)
Haha ja det låter bra det, men förvänta dig inte för mycket bara... :-)

Gud så roligt med lite inlägg va...

Kram på er med...

2008-04-01 @ 22:35:44
Postat av: AK

Anso: Haha...ja med såna motiv så borde väl upplagam öka i rekordfart.
Inte minst i Malmötrakten...:-)

2008-04-03 @ 22:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0