Vårruset -08

Jag glömde ju för tusan att berätta att vi sprang vårruset.... Eller nä det gjorde vi verkligen inte, för vi gick, men det låter inte lika käckt att skriva att vi gick vårruset, så ni får helt enkelt spela med lite och tycka att vi var duktiga ändå. Vi hade ju trots allt en giltlig anledning att inte springa.
Vi som tog oss runt dessa 5 km var följande, jag, Sofie, Malin, Amanda och Amandas kompis (kommer tyvärr inte ihåg hennes namn...) Det har förövrigt blivit lite av en tradition, mest eftersom att vi sprang förra året också. Och om det går enligt planerna så ska vi vara med nästa år också, fast med en något bättre varvstid än i år. Jag får haka på min faster, så som jag gjorde förra året, det gick rysligt snabbt för att vara mig.  Vi får väl se hur mycket bukfläsk som hänger kvar när dagen D väl nalkas...


image30

Guldmedaljörerna... (typ)

Kommentarer
Postat av: AK

Men Anso...nästa år får du får väl snarare sänka tempot lite istället...det är väl inte barnvagnsrally det handlar om...:-)

2008-05-26 @ 23:06:40
Postat av: Ylva

Du e inte klok! Jag är glad om jag lyckas ta mig upp för trappan här hemma utan att få andnöd och flimmer för ögonen! Och hur kommer du upp på hästen - jag kommer knappt upp i vår bil.

/Ylva

2008-06-18 @ 23:08:23
Postat av: MA

Ärligt talat Anso så borde du skriva om ditt fotbolls-EM. Har läst om sambo-xxxxxxx men vill gärna få fakta bekräftat. "Bara" 8 kändisar...ha ha ha. Faaan vad tjock du blivit...

2008-06-21 @ 20:43:37
URL: http://markku.bodabruk.se/
Postat av: Anso

AK: Nä min själ, nästa år ska jag springa, i mina visioner står då nämligen Marcus med knodden och hejar på sin vältränade sambo/mamma, springa i mål lätt andfådd, men knappt ansträngd efter nätta 5 km. Så ser det ut i drömmarna iaf.. Vi får väl se i maj hur läget är... :-)



Ylva: Haha nä än så länge är jag inte så ansträngd, fast det är klart magen börjar ju bli lite stor nu, men jag rider faktiskt inte så mycket längre, o om jag gör det så blir det mest lite lugnare, fast iofs mest med tanke på att min stackars häst inte ska knäcka ryggen... Man är ju ingen lättviktare direkt.. :-)



MA: Ja jag lovar att jag ska ta tag i det här nu, jag går och väntar på lite inspiration men den verkar inte komma, så jag får väl skriva lite ändå.. :-) Och jo jag är inte så värst mager, inte för att jag har varit det förrut heller lr så, men nu är jag minsann tjock på riktigt... :-)

2008-06-23 @ 11:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0