Äntligen hemma med familjen...

Nu är det återigen ett tag sen... men måste nog säga att jag tycker att jag har giltliga skäl just för tillfället... :-)
Har ju då som de flesta vet blivit mamma vid det här laget, storken kom tillslut även fast det satt långt inne... Det kan vara Sofies hot om storksoppa som gjorde susen... :-)
Allt har gått bra och vi mår bar allihopa, trots att jag har en aning ont när jag sitter ner, eller när jag går, eller när jag anstränger mig, eller typ mest hela tiden, men det går väl över får man hoppas...
För mer info om våran lilla son Liam så har han fått en egen bloggsida, som med all säkerhet kommer att bli uppdaterad oftare än denna... liamsliv.blogg.se Välkomna dit!



Jag och lille skrutten...

Kommentarer
Postat av: Anna & Alma

SÅ SÖT han är!!!

Kramizar på er! Puss på Söte Liam!

2008-09-26 @ 12:55:41
Postat av: AK

Anso: Ah där kom ju en bild...:-)

Måste dock bara fråga en sak, Är han döpt efter Brady???

2008-09-28 @ 21:02:53
Postat av: Mala

aaw så fina ni är! :) morsan och gossen! kram

2008-09-30 @ 09:38:48
URL: http://nogg.se/mal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0