Blomdrottning...

...kan man kalla mig om man vill... :-)
Idag har jag och min gigantiska mage varit inne i staden och fördrivit tid i brist på annat... Jag var bla o lunchade med min kille o hans arbetspolare Niklas, det var trevligt, och gott dessutom...
Men framförallt så var jag och köpte blommor som jag har planterat i våra fina blomlådor, som för den delen har varit lite lessna den sista tiden. Och jag gjorde det alldeles själv, det var väl bra, utan hjälp av min annars flitigt anlitade blomster-coach Sofie. Gud vad mycket jag kan egentligen va...
Nä nu får han komma ut, nu är det inget roligt längre... Min barnmorska sa till mig att jag skulle njuta av tiden jag är gravid... ehh, vänta lite, njuta av att man är stor som ett hus, nä skulle inte tro det, jag har njutit färdigt för länge sen...
Trevlig helg!


         
 
Före...                                  ...Efter


Rätt nöjd... :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kämpa på & håll ut, om nån dag, en vecka eller några veckor är det överstökat! Glöm inte uppdatera bloggen så fort du kan efter förlossningen!! =D Kramar

2008-09-14 @ 22:00:51
URL: http://jennyelisabet80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0