I väntans tider...

Ja det kan man väl lugnt säga... Har gått 2 dagar över tiden nu, inte helt mycket, men ändå två dagar för mycket kan jag känna. Magen är gigantisk, och jag skulle absolut kunna tänka mig att bli av med den. Fikade med Amanda i torsdags, det gick förbi ett par med en barnvagn, killen säger till tjejen, tänk att du var så där stor för ett tag sen, tjejen säger nä gud, så där stor var jag väl inte, hon är ju jättestor... det säger väl en del kanske...
Förövrigt var det trevligt att ta sig ut en sväng och fika lite... Jag fikade även lite på fredagen. Sofie var här och lekte en stund med mig, först körde vi ut till Henric på golfbanan, och passade även på att luncha där, Black & White, aldrig fel... Servetrisen frågade för övrigt hur Sofie vågade släpa iväg mig så långt.... Hon tyckte nog att det såg ut som att jag skulle behöva föda när som helst, vilket förvisso kan stämma rätt bra...
Sen tog vi en sväng till babyproffsen, köpte en himla gullig mobil bla, o sen blev det ett sista stopp på mobilia, där det blev en fika på espresson house... Trevligt som sagt...
Lördagen blev väldigt lugn, en liten promenad nere i centrum här i Limhamn, vi var dock ute lite sent, så de flesta affärer hade hunnit stänga.
Igår tog jag o M en sväng till mobilia igen, ska köpa en ny kamera är det tänkt, så vi kikade lite på det, och gjorde även av med ett presentkort på lindex, ännu en söt liten bebisbody... Och även igår blev det en fika på E.H... Himla mkt fikande blir det...
Idag har jag mest studerat som vanligt, jag är jävligt flitig måste jag säga... Har väl inget bättre för mig kanske... Men i em ska jag iaf en sväng till barnmorskan och visa upp min stora mage, och se om hon har ngt kul att säga...
Och så lite uppdateringar om djuren såklart, mest för Markkus skull, vet att han går o undrar...
Sigge ska röntgas idag, och Boy ska in på onsdag för ögonkoll o ev utdragning av tand, så det blev förstårs inte så mkt uppdatering eftersom de inte har hunnit blivit gjort ännu, men får väl återkomma när jag vet något mer... Det ända jag vet på förhand är att jag kommer bli fattig, eller rättare sagt luspank... Det är ju sjukt kul, särskilt när man har så sjukt stora inkomster... not... Men inte ska man vara bitter. Utan hästarna hade jag ju varit rik, men också olycklig, som jag försökte förklara för Marcus härromdagen, och det vill man ju inte vara... alltså vara olycklig... men, jag vet inte om han köpte det riktigt.
Nä jag har väl inte så mkt mer att tillägga...
 


Sjukt stor...

Kommentarer
Postat av: Anna & Alma

Hoppas bebben kommer snart! Tänker på er! FIN MAGE! Har du mätt omkretsen? Jag var exakt 100 cm i omkrets dagen innan Alma föddes, hon kom ju 10 dagar för tidigt... SKÖT OM ER VÄL!

MÅNGA STYRKEKRAMAR PÅ ER!

2008-09-08 @ 13:34:22
Postat av: Mala

Gigaaantisk! Han kommer inatt! Lycka till :) Kram

2008-09-08 @ 20:37:22
URL: http://nogg.se/mal
Postat av: Anso

Anna o Alma: Ja det hoppas jag oxå att han gör, nu är det lite drygt... Ja då vann jag... :-) Mätte just, och den är 108 cm... Gigantisk som sagt...



Mala: Nä han kom inte inatt, typiskt... Får hoppas på natten som kommer ist, men han verkar inte vilja komma ut ännu... Dumma barn... :-)



kram på er

2008-09-09 @ 18:14:36
Postat av: Anna & Alma

Hihi, oki, du vann dårå!:-) Hoppas som sagt att han kikar ut snart!

Take Care!

Kramilikram på er!

2008-09-10 @ 14:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0