Aerobics, nej tack...

Nyss hemkommer från "mammagympan" som jag i vanliga fall tycker är en trevlig tillställning. Den brukar innehålla mycket styrka, hantlar, och minimal koordination. Idag var våran ordinarie ledare inte där, utan idag skulle vi istället ha en liten spätta, strl typ 34, 50 kg lätt och väldigt muskulös, till ledare. (jo jag vet, jag är bara avundsjuk...) Och hon var min själ inte nyförlöst det ska jag tala om. Och inte blev det den vanliga gympan, som tom. en sånn som jag kan klara av, nä idag var det ett AEROBICS-pass, aerobic, jag HATAR aerobic, jag kan verkligen inte klara av att göra en massa grejer med olika kroppsdelar på en och samma gång, det funkar liksom inte, det blir kortslutning där uppe. Det är bara trams, en massa krims-kramsrörelser hit och dit, vid första tjolahoppsasteget, 20 sekunder in i passet, där tappade hon mig...
Vid de mest invecklade rörelserna fejkade jag att Liam var ledsen, så jag var tvungen att dalta lite med honom då och då. Men när det var som allra värst hade Liam BAJSAT, klart pojken måste ha en ny blöja, så himla tråkigt att jag var tvungen att gå och byta på honom just då. Typiskt... :-) Det var som en skänk från ovan...
Jaja nu är det över, och vi överlevde även det. Men tacka vet jag spinning. Cykla är inte svårt, att stå upp är inte heller så avancerat, och det är i princip det ända man behöver kunna koordinera, lagom tycker jag...
Annars är det väl inte så himla mycket nytt att förmedla, kan iofs vara att vi har blivit bjudna till ännu ett BRÖLLOP, och nä det är inte vårat den här gången heller... Det är trevligt med bröllop, så jag gillar det...


Inte min grej riktigt...

Om det är någon som har missat att stackars Baby Thor, har blivit kidnappad av sin egen far, så länkar jag detta här. Det är så hemskt tragiskt, hur kan man bara göra så. Jävla as...
Gå även gärna in och lyssna på sången som Camilla Gervide har gjort till Thor. Så himla fin.



Lilla Thor som har blivit kidnappad


Idioten som har kidnappat honom

Kommentarer
Postat av: Markku Ahonen

En far kan väl knappast kidnappa sitt eget barn. Utan att känna till omständigheterna så kanske mamman inte har givit pappan möjlighet att träffa barnet. Du får berätta hela storyn!

2009-02-27 @ 18:22:29
URL: http://markku.bodabruk.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0