Bröllopsmässa med Sofie

Idag har vi alltså varit på bröllopsmässa jag och Sofie. Vi hade mycket trevligt, och såg en massa fina klänningar, ringar och annat skraffs. Till min belåtenhet blev jag också vald till årets omslagsbrud.... :-)



Idag har GI-kosten bestått av följande:

Frukost: Bovete-gröt med linfrö, loppfrö och lite solroskärnor. 2 nyttiga smörgåsar med skinka och keso och ett glas vatten (allt intogs givetvis EFTER springrundan för bästa möjliga förbränning).


Lunch: Ska vi inte tala om, intogs på espresso house med Sofie.

Kvällsmat: Köttfärsröra med linser, pasta (fullkornspasta givetvis) och broccolisallad.


Kommentarer
Postat av: MA

GI-liv?? Vad är detta? Livet är till för att levas.

Lägg av med sådant trams...NJUT!!!

2009-02-10 @ 18:03:11
URL: http://markku.bodabruk.se/
Postat av: Anso

MA: Inte så lätt att njuta av fläskmage, övervikt och valkar... Men annars är jag helt inne på din linje... :-)

2009-02-12 @ 17:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0