I had a dream...

Måste bara berätta om min sjuka dröm jag hade härromnatten...
Måste bara först klargöra lite bakgrund:
1. Det är mycket bröllop på G runt om oss
2. Jag hänger en hel del på Tradera
3. Jag har en mormor som lovat att hon ska sy min bröllopsklänning om det nu blir aktuellt någongång
4. Jag har en familj som är sjukt bra på att baka

Drömmen handlade givetvis om att jag och Marcus skulle gifta oss (redan där skiter det ju sig, eftersom man inte kan gifta sig om ingen friar... :-)) Men iaf så var det väldigt dåligt om tid i vanlig ordning och vi hade varken fixat bröllopsklänning eller bröllopstårta och det var bara timmar till bröllopet skulle stånda. Då visar det sig att min mamma hade köpt en bröllopsklänning på tradera åt mig, problemet var bara att den var jätteful, men det spelade ingen roll sa hon, för jag skulle ändå bara ha den en så kort tid... (det ligger ju iofs ngt i det klart). Men det värsta fixade mormor till, hon sydde lite o fixade så att det blev okej ändå.
Nästa problem var då tårtan, inga problem det fixar mamma... Bara det att det blev en vetelängd som var formad som en tårta. Det gick lika bra det tyckte hon...

Nu vet inte jag om den här drömmen säger mig mer än vad jag egentligen tror. Men det känns som att allt skulle kunna vara en sanndröm, ja förrutom själva bröllopet då såklart... :-)

Men Marcus har iaf lovat att jag ska få en fin klänning till bröllopet och syrran har lovat att vi ska få en fin tårta, så det ska nog reda sig den dagen då vi väl är där... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0