Surprise

Jag förstår att ni nu blir förvirrade när ni ser TVÅ nya inlägg inom loppet av typ 20 h, jag vet det är inte normalt på något vis, men jag känner lite bloggångest över min övergivna blogg, och kände just att jag hade en lite stund över den. Eller tja, rättare sagt jag borde plugga, men känner inte dugg för att göra det, då hittar man på de allra konstigaste anledningar till att slippa, tex att blogga lite på sin blogg som i vanliga fall uppdateras i runda slängar varannan månad.
Jag är inne i någon slags pluggsvacka, har inte alls kommit igång sen jullovet, och dessutom har vi tenta om typ 3 veckor lr så, det känns inte alls roligt, och drar ner min motivation ytterligare. Men det ska nog ordna sig, som med allting annat.
Jag är förmodligen lite av en blogg-holist, jag har ett 20-tal bloggar inlagda på favoriter som jag maniskt följer en 5-6 ggr om dagen i genomsnitt, vissa färre, vissa fler beroende på blogginnehavarens fallenhet att uppdatera. Så är det så att ni har ett väldigt högt antal  "all page hits" så är det förmodligen jag som har haft lite för lite att göra någon dag...
Ikväll ska jag jobba, har börjat med det lite smått igen, det funkar bra, men jag är ju i vanlig ordning väldigt osugen på jobbet innan jag väl kommer iväg, men väl där så är det faktiskt inte så farligt. Och så får ju grabbarna rå om varandra en liten stund utan att jag ska lägga mig i... Det är nog inte helt fel trots allt.
För er som har intresse av att veta hur de är med mina älskade djur, så är iaf lilla Sigge på sydliga breddgrader igen, i Laholm närmare bestämt. Den stackars hästan har snart bott över hela Sverige, och ändå bara haft en ägare. Sug på den. Stackars häst, det är tur att han inte är så känslig. Hoppas på att hitta en köpare snart, så att den här följetången kan ta slut någongång. Känns dock som en "never ending story"... Han har dock fått en ny diagnos på sitt blåsljud som tydligen var mkt bättre, synd att de kläcker det 2 år senare, och  XX(X) antal tusenlappar fattigare... Men inte är jag bitter!
Lilla Boy är kvar i Broakulla, jag har inte råd att ta ner honom tyvärr. Ögonen mår precis så dåligt som de har gjort det senaste året, och vi kan väl inte räkna med att det blir så mkt bättre tyvärr... Älskade lilla häst.
Nähä over and out för den här gången. Kanske att det blit lite bättre uppdatering här framöver, det är ändå rätt så skönt att få skriva av sig lite onödigt skraffs så där då och då.
Puss


Kommentarer
Postat av: Sofie

Shit pommfritt! 2 inlägg??!! Jag e imponerad!

2009-01-29 @ 19:20:47
URL: http://www.nogg.se/SofieD
Postat av: Anso

Sofie: Nä jag kunde nästan gissa det, det är nog fler som är, men det är INGEN som skriver... Tur att jag har dig som skriver en massa snälla kommentarer... :-)

2009-01-30 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0