Lite tillägg

Vill bara tillägga att jag inte vet varför all text blev centrerad i förra inlägget, och jag pallar inte att ändra det... Sorry!
Och så vill jag oxå tillägga att det inte alls var medvetet att det på TV-skärmen skulle skrika ut olika bantningsmetoder med stora bokstäver. Vet inte om det var en ödets ironi, eller om det helt enkelt är de högre makterna som försöker rädda mig från fetmans undergång...

Och så skulle jag bara vilja tillägga att min 3 veckor långa arbets-sejour är över för denna gången, jag har pysslat ytterst mycket med dessa "utebarn "som i vanliga fall saknar ytterst mycket träning av det finmotoriska arbetet. Vi har varit flitiga, och jag är ytterst nöjd med vårat resultat. :-) Ska nog bli pysselpedagog i mitt nästa liv...










Kanske ska tillägga att temat är träd, om det är någon lyckats undgå det... ;-)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vilket fint pyssel!!!!

2009-03-29 @ 20:20:55
URL: http://www.nogg.se/SofieD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0