The same procedure...

Jaha så sitter jag åter ensam här hemma i soffan, med ett glas rödtjut, godis, tv och datorn...



Rätt så ok trots allt, men rätt så ensamt nu när Liam sover. Marcus är i Götet och svensexar Marcus Hällstrand. Nästa helg ska vi på deras bröllop, det ska bli himla trevligt. Dock ska Liam således vara borta från oss 2 nätter, har aldrig hänt tidigare, och det kommer kännas mycket konstigt. Men återigen är det väl mest hans mamma som kommer att lida. Själv ska han vara hos moster Jojje och Ante, där han med all säkerthet kommer ha det utmärkt bra och dessutom bli uppassad betydligt mer än här hemma.
Jag och Marcus ska alltså till Göteborg, där vi ska bo på hotell 2 nätter, det är lite lyx tycker jag, är inte riktigt van vid sånt lyxlir, känns dock som att det är lite feltajmat, då jag får ut i runda slängar 5000:- den här månaden. Men men, det ska nog lösa sig. Längtar till skatteåterbäringen, är mycket nöjd med årets skatteresultat... 
Förra helgen var jag i Helsingborg, och hälsade på Bodabrudarna. De hade en samkvämsresa med damlaget, vi åt gott och samkvämade på kvällen, det var mycket trevligt. Tack för att jag fick komma, det är ett härligt gäng, och jag ser fram emot att jag ska börja träna lite så snart jag får möjlighet...


Några av tjejerna (bilden är snodd på Bodabruk.se. Förlåt Markkuu!!)

Nähä nu det alldeles strax fotboll, Rasmus från start. Grattis! Fan så coolt, hoppas att Viktor får komma in oxå. Vågar mig inte på att tippa, är världens sämsta på det. Nöjer mig med att säga att jag hejar på Sverige!!


Kommentarer
Postat av: Ann-louise

Tack själv anso! Alltid trevligt när du kommer till oss antingen det är på träning eller fest! Vi ser fram mot nästa gång du kommer,du är alltid välkommen till oss!! Kram

2009-04-03 @ 19:06:30
Postat av: Anso

Ann-Louise: TACK!! Du är för gullig du...

2009-04-14 @ 21:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0