Same shit, diffrent name...

Nu har jag slitit med den där jäkla GI-maten i över en vecka. Vad tror ni händer? Inte ett skit? Nä, för hade det bara varit så väl. Det som har hänt är att jag har gått UPP i vikt...
Grattis Ann-Sofie du har just blivit ännu tjockare!!
Så i Söndags var jag så bitter o eländig att jag syndade...


Å det grövsta...

Dessutom blev inte ens kakfan kladdig, (inte ens baka kan jag...)och ändå åt jag. Suck, vilken fantastisk självkontroll...
Så nu står jag lite i ett vägskäl, ska jag äta onyttig mat, bli ännu tjockare, ha dålig hälsa, få hjärtknas, åldras i förtid och dö ung?
ELLER ska jag fortsätta äta nyttig mat, bli ännu tjockare, ha dålig hälsa, få hjärtknas, åldras i förtid och dö ung?
Är lite kluven faktiskt... Uppenbart är dock att jag ska börja fila lite på mitt testamentet inom snart framtid...
Markku har förvisso i princip lovat att jag ska gå ner mina 15 kilon om jag börjar träna med Bodabruk, så jag får väl testa nästa vecka när vi är hemma. Hoppas på synbart resultat inom det snaraste tack!!

Förvörigt ska vi åka hem till Broakulla på fredag, för vi ska på Eleonores o Fredriks bröllop på Lördag, och sen ska jag och Liam vara hemma ända till Söndagen efter, riktigt nice. Och dessutom har Malin kommit hem fr Australien, så hon och mormor följer med mamma o pappa ner till Broakulla på Söndag. Hela familjen återsamlade igen... Fan så nice vi ska ha det hela veckan va?!!! Visst ska det väl bli kul pappa??







Det vankas celebert besök i storskogen
(dock är ej Malins respektive godkänd hos familjefadern ännu, så han får avvakta lite till...)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kände inte till honom heller, men det är inte utsidan som räknas eller?

2009-05-12 @ 19:44:33
Postat av: pappa

ja ja kul visst....vi får hoppas att respektive tycker om maten för Antes o mitt första möte vid matbordet blev väldigt ångestladdat han har inte glömt det än.

2009-05-14 @ 23:28:24
Postat av: MA

Vem är orangutangen som står bredvid apan på ett av korten?

2009-05-16 @ 18:47:22
URL: http://markku.bodabruk.se/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0